AAAAAAAAAAAh Lördag

_Godmorgon världen, har sovit underbart gott. Jag blir ganska mör i huvudet av att jobba 18 vecka, så igår infann sig jogn blund tidigt TIDIGT hehe, men idag känner jag mej riktigt utvilad. Så va händer idag då, ja vi börjar med att trycka färdigt frukosten och sen blir det att gå på jobbet några timmar, lovade komma dit idag och hjälpa till med att packa lite inför flytten, det ska bli jävligt nice med nya lokaler, sen skall jag och ola gå ut på krogen. det är nu äntligen trubadur afton på kalles. Vi var ju så inställda på att det var förra helgen så vi knatade ju dit haha. Men nu ska det i allafall vara på riktigt :D. Det skall verkligen bli roligt att höra ryktet efter ikväll haha, jaha nu har crazze börjat igen. Men då får ni långnäsa alla som tror det, för så är inte fallet, och mina närmaste vännner vet vad som gäller så. Att njuta av folks olycka är något av det bästa och det roligaste en svensk kan företa sig. AHHHH någon som har det jävligare än jag, låt oss peka finger åt honom så slipper jag tänka på mina egna problem. Går det bra för han, aj faaan vad ska vi då hitta på för något, I salut you all som kan hålla er ifrån droger och alkohol i en värld som ständigt överöses av reklam för just det. I salut you all som kan stå emot allt skitsnack alla lögner alla påhopp som det faktiskt innebär att få sig när man är nykter och drogfri idag. jag vet att det blir bättre med allt detta med tiden, men det är bara det att just under den tiden man verkligen behöver slippa det här,det är då man har det som mest. kämpa på alla ni, jag beundrar er som tagit det här steget. Jag beundrar mej själv och klappar mej just nu på bröstet FYFAN så jävla bra jag är :D 4,5 månader nykter och drogfri och dessutom 1 månad rökfri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0