OJOJ, ligger i förkylnling

Som många vet så är en förkylning med feber absolut det värsta som kan hända en man, så åxo givetvis med mej. sovit i 16 timmar i sträck och som om att det skulle hjälpa, nej nej. känner mej bara sjukare och sjukare. Treo, Alvedon.  Det står tonvis med tänkbara febernedsättande uppiggande, omega hitoch omegadit, Här skall nu intas absolut AAALLLT som kan tänkas döda denna jättebasill eller vad det nu är som orsakat detta kaos i mitt liv, Det är lite som med gossen och draken, Jag ska stå där, liten och spä och kan knappt lysfta svärdet och den stora draken sputar sin eld och visar flitigt sin styrka och sina skills. Hehe det är ungefär såhär som jag tar mej igenom febertopparna :) jag rör mig i sagornas värld, en förövrigt galet underbar värld att vistas i.
ha en bra dag alla, jag skall fortsätta att krya på mej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0