Ljuvligt och härligt

Vad kan man säga om livet, just nu är det underbart, har varit till Teneriffa en vecka för mig själv och bara läst böcker solat och ätit en massa gott. Kan man önska sig annat? nä jag tror inte det, har verkligen laddat mina batterier och kommit ännu lite mer i fas med mig själv
Så här underbart var det, ljuvliga dagar med sol och ljumma kvällar.
När jag tänker på det så var jag verkligen värd detta, känner verkligen att jag lever nu och det skall fan i mej premmeras.
Idag fick jag lite xtra ledigt och börjar inte jobba förrens kl 16:00 och då jobbar jag till 20:00, har bara njutit av denna dag då det verkligen har varit go väder här, man känner hur våren faktiskt börjar infinna sig här.
Skall njuta en stund till innan jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0