Tiden går fort

Nu var jag här senast 31 mars  och sen vart det helt stiltje, och livet har ju som gått vidare trots att det inte blivit något skrivet här, det kan ju naturligtvis bero på att jag inta haft något att skriva ELLER att jag har haft så mycket att göra att jag helt enkelt inte hunnit skriva här. Eller så är det helt enkelt så att jag inte orkat skriva eller rättare sagt jag glömmer skriv. Där till sist kom sanningen fram, jag glömmer. Jaha då kommer nästa del i detta, varför glömmer jag. är det åldern. 
Jag skulle nog säga både det och en kombination med att jag inte "har tid", det där med att ha tid är ju också en prioriterings sak, visst fan har jag tid att skriva några rader, men jag ids inte, och det är väl där jag varit under en tid nu, jag ids inte.
Har varit i en perjod där jag inte har idas saker, jag har haft mycket grubbler i huvet, funderingar om vad kommer här näst.
Idag har jag 16 månader nykter och drogfri och när jag nådde 12 så hade jag som på något vis uppfunnit hjulet igen, jag hade varit med om alla högtider nykter och drogfri, jag hade varit med om sommaren nykter och drogfri, så var som allt gjort, och sen dess har jag hamnat i något stiltjeläge, jaha var det det här det var, var går jag nu, vad händer nu. Det har ju inte hänt något revolutionerade efter det, och det har satt mej i ett på något vis koma läge av ovisshet, inte för att jag på någotvis har funderat på att jag ska börja med alkohol och droger igen, det känns väldigt avseläget, jag trivs verkligen i att vara nykter och drogfri. Det är mera ett koma läge i att jag inte vet var jag skall gå nu, vad är det egentligen jag vill med tillvaron.
Jag är nog lite dålig på att ta kredit för vilken sjujävla resa jag gjort de senaste 16 mådarna och jag har alltid haft en tendens att saker ska gå fort och min oro jag har idag är nog att i min värld går det åt helvete för sakta, jag kan ju det här nu liksom.
Fast nu har jag bestämt mej, jag ska saker och tid låta ta sin tid, där har jag något att lära, vissa saker tar tid, låt dom då för fan göra det crazze, varför stressa, med tiden kommer det att lösa sig och jag kommer få klart för mig, både det ena och det andra.
Nu har jag ordbajsat en hel del och nu ska jag gå ut på en långpromm, idag får det bli en dryg mil, så efter det har jag ännumer saker som far runt i min skalle och vill ha lösningar.
Inte lätt att ha en bokstavssjukdom och försöka vara strukturerad i samma veva, fast och andra sidan så gör det faktiskt livet en smula roligare, 
Gå in och gilla denna sida, det är bara ett måste :)
https://www.facebook.com/DogDirtyOldGuys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0